close
這是豆豆每一次看到我都會說的話

突然覺得

講的好好喔

----------------------------

因為

我真的是個膽小的人

很容易就好害怕

哭泣

成了無形之中的

習慣??

----------------------------

昨天

很特別

應該不是說特別

是有意義

在辦公室裡

我的雙眼

又紅又腫的

然後就從>~< -> :D

又可以開心的笑了

---------------------------

知道自己小困境的癥結點在哪

SU4X96GJP4G.4EJI4W.6XK7

Z03-6G41J6RU04D; 2K7

要勇敢

學習對人不在害怕

懂得什麼樣的表達方式

不會害了人家

又讓自己受傷

原生家庭

影響力真的好大

造就了一個有很多"習慣"的我



這是一個挑戰

我說:我~來~了~!!

"不要怕"

-------------------------------

這是主你永遠與我同在的英文歌詞

"Lord, You are always here with me"

When troubles come I trust in You

For I know You will lead me through

And I know You are faithful till the end

And when the storm are drawing near

When I'm with You, I don't have to fear

You're my shepard of whom I can depand

Through the day, through the night

I know You're always by my side


Lord, You are always here with me

There is no changing God in Thee

You are the same

yesterday and today and forevermore

Here on Your promises I stand

You hold my future in Your hands

My solid rock, Almighty God,

I worship You

---------------------------------

真的好棒喔

=)加油~!

不怕不怕

這是一個挑戰與改變的開始

天父爸爸

我倚靠你:)
arrow
arrow
    全站熱搜

    minru 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()